Word lid van Hellingproef, het jong wetenschappelijk bureau van GroenLinks. Hellingproef organiseert interactieve en inhoudelijke activiteiten en biedt een netwerk aan jongeren die geïnteresseerd zijn in wetenschap, politiek en debat.

Als je jonger dan 35 jaar bent, kun je lid worden. Inbegrepen in het lidmaatschap is een abonnement op de Helling, het tijdschrift voor groene en linkse politiek van Bureau de Helling. Daarnaast kun je met korting en voorrang deelnemen aan onze activiteiten. Het lidmaatschap voor leden tot 27 jaar kost €19,50 per jaar. Ben je ouder dan 27 jaar, dan betaal je €36,50 per jaar.

Het is ook mogelijk jezelf te abonneren op onze maillijst. Dat kan via deze link.

Ik wil
Betaling
Indien deze betaalwijze niet mogelijk is, neem contact op met Bureau de Helling info@bureaudehelling.nl of tel: 030-2309990.
Gegevens

Privacy disclaimer

Bureau de Helling maakt zich sterk voor het beschermen van je privacy. Daarbij volgen we de richtlijnen zoals die door GroenLinks zijn opgesteld. Die zijn hier te vinden.