Heb je een vraag over je abonnement op tijdschrift de Helling? Kijk hieronder of deze tussen de veelgestelde vragen staat. We hebben geprobeerd de belangrijkste, meest gestelde vragen te beantwoorden. Staat je vraag er niet tussen of wil je een uitgebreider antwoord? Neem dan contact met ons op via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl of 030-2399900.

Hoe werkt de betaling als ik abonnee ben of word?
De betaling gaat per automatische incasso. Wil je liever op een andere wijze betalen, dan kun je contact met ons opnemen via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl.

Wanneer wordt het abonnementsgeld geïnd?
Het abonnementsgeld wordt jaarlijks geïnd rond de 28ste van de maand waarin je abonnee bent geworden.

Wanneer wordt de Helling bezorgd?
De Helling wordt bezorgd rond de wisselingen van de seizoenen: eind maart, eind juni, eind september en eind december. Heb je alleen een digitaal abonnement, houd dan in die periode de website in de gaten of volg ons op Facebook en/of Twitter. Als abonnee ontvang je tevens een mail zodra de digitale editie van de Helling is verschenen. 

Hoe kan ik mijn adres wijzigen bij verhuizing?
Ga je verhuizen, stuur dan een mail met je nieuwe adres naar info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl.

Ik ben ingelogd in mijn account, maar ik kan geen artikelen lezen (en bij een artikel krijg ik een melding te zien met de vraag of ik abonnee wil worden)?
Dit betekent meestal dat je abonnement verlopen is. Ga, als je ingelogd bent, naar je profiel. Hier kun je de status van je abonnement bekijken en zo nodig een nieuw abonnement afsluiten. Klopt het niet dat je abonnement is afgelopen? Neem dan contact met ons op via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl.

Ik ben mijn wachtwoord van mijn account kwijt of deze doet het niet meer. Wat moet ik nu doen?
Je kunt via de accountpagina een nieuw wachtwoord aanmaken. Vul het e-mailadres in dat je hebt opgegeven bij het aanmaken van je account. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze mail kan in de ongewenste-mail-box terechtkomen.

Ik weet niet meer met welk e-mailadres ik een account heb aangemaakt. Hoe kom ik daar achter?
Stuur ons een mail via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl en wij zoeken dat voor je uit.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigingen?
Dit kan door in te loggen en naar je persoonlijke profiel te gaan, en daar te kiezen voor de optie 'Bewerken'.

Ik heb bij mijn online De Helling-account gegevens ingevuld of gewijzigd, maar ik krijg een foutmelding.
Dat is niet de bedoeling. Neem contact met ons op via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl

Ik wil van abonnementssoort veranderen. Hoe doe ik dat?
Je kunt je wensen mailen naar info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl

Ik ben abonnee en heb nog nooit gebruik gemaakt van mijn toegang tot de online artikelen uit de Helling, en wil dit nu activeren. Hoe doe ik dat?
Wij zijn zo vrij geweest om alvast een account voor je aan te maken, je hebt hier als het goed is een e-mail over ontvangen. Kun  je deze niet meer vinden, dan kun je via deze link een nieuw wachtwoord aanvragen. Bent je wel abonnee, maar kun je ook je wachtwoord niet opnieuw aanvragen, neem dan even contact met ons op via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl.

Wanneer eindigt mijn abonnement? Stopt mijn abonnement automatisch?
Je abonnement loopt tot wederopzegging, tenzij anders vermeld. Na het eerste jaar of na een genoemde actieperiode is je abonnement op elk moment opzegbaar.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Dit doe je door een mail met je naam en adresgegevens te sturen naar info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl.

Ik heb een tip voor of vraag aan de redactie. Waar kan ik deze naar toe sturen?
Voor inhoudelijke vragen, suggesties en feedback kun je contact opnemen met hoofdredacteur Suzanne van den Eynden via svdeynden@groenlinks.nl

[Headerfoto: Slava Bowman / Unsplash]