Heeft u een vraag over uw abonnement op tijdschrift de Helling? Kijk hieronder of deze tussen de veelgestelde vragen staat. Staat uw vraag er niet tussen of wordt uw vraag niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met het Wetenschappelijk Bureau GroenLinks via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl of tel. 030-2399900.

Hoe werkt de betaling als ik abonnee ben of word?
De betaling gaat per automatische incasso. Indien u liever op een andere wijze wilt betalen, kunt u contact met ons opnemen via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl

Wanneer wordt het abonnementsgeld geïnd?
Het abonnementsgeld wordt jaarlijks geïnd rond de 28ste van de maand waarin u abonnee bent geworden.

Wanneer wordt de Helling bezorgd?
De Helling wordt bezorgd rond de wisselingen van de seizoenen: eind maart, eind juni, eind september en eind december. Heeft u alleen een digitaal abonnement houd dan in die periode de website in de gaten of volg ons op Facebook en/of Twitter.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen bij verhuizing?
U kunt een mail met uw nieuwe adres sturen naar info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl

Ik ben ingelogd met mijn account, maar ik kan geen artikelen lezen (en bij een artikel krijg ik een melding te zien met de vraag of ik abonnee wil worden)?
Dit betekent meestal dat uw abonnement verlopen is. Ga, als u ingelogd bent, naar uw profiel. Hier kunt u de status van uw abonnement bekijken en zo nodig een nieuw abonnement afsluiten. Klopt het niet dat uw abonnement is afgelopen? Neem dan contact op met het Wetenschappelijk Bureau GroenLinks via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl

Ik ben mijn wachtwoord van mijn account kwijt of deze doet het niet meer. Wat moet ik nu doen?
U kunt via deze pagina een nieuw wachtwoord aanmaken. Vul het e-mailadres in dat u heeft opgegeven bij het aanmaken van uw account. U ontvangt dan een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op, deze mail kan in de ongewenste-mail-box terechtkomen.

Ik weet niet meer met welk e-mailadres ik een account heb aangemaakt. Hoe kom ik daar achter?
Stuur ons dan een mail via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl en wij zoeken dat voor u uit.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigingen?
Dit kan door in te loggen en naar uw persoonlijke profiel te gaan, en daar te kiezen voor de optie "Bewerken".

Ik heb bij mijn online De Helling-account gegevens ingevuld of gewijzigd, maar ik krijg een foutmelding.
Dat is niet de bedoeling. Neem contact met ons op via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl

Ik wil van abonnementssoort veranderen. Hoe doe ik dat?
U kunt uw wensen mailen naar info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl

Ik ben abonnee en heb nog nooit gebruik gemaakt van mijn toegang tot de online artikelen uit de Helling, en wil dit nu activeren. Hoe doe ik dat?
Wij zijn zo vrij geweest om alvast een account voor u aan te maken, u heeft hier als het goed is een e-mail over ontvangen. Als u deze niet meer kunt vinden dan kunt u via deze link een nieuw wachtwoord aanvragen. Bent u wel abonnee, maar kunt u ook uw wachtwoord niet opnieuw aanvragen, neem dan even contact met ons op via info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl.

Wanneer eindigt mijn abonnement? Stopt mijn abonnement automatisch?
Uw abonnement loopt tot wederopzegging, tenzij anders vermeld. Na het eerste jaar of na een genoemde actieperiode is uw abonnement op elk moment opzegbaar.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Dit doet u door een mail met uw naam en adresgegevens te sturen naar info@wetenschappelijkbureaugroenlinks.nl

Ik heb een tip voor of vraag aan de redactie. Waar kan ik deze naar toe sturen?
Voor inhoudelijke vragen, suggesties en feedback kunt u contact opnemen met hoofdredacteur Suzanne van den Eynden via svdeynden@groenlinks.nl

(Foto: Slava Bowman, Unsplash)